
Najczęściej zadawane pytania:
1. Czy aby dokonać zakupu, trzeba być zarejestrowanym użytkownikiem?
Zakupu można dokonać bez konieczności rejestracji. Jednak będzie nam niezmiernie miło, jeśli założysz konto w naszym sklepie internetowym. Zarejestrowani użytkownicy będą powiadamiani mailowo o aktualnych promocjach oraz nowościach.
2. Zamówienie zostało złożone, w jaki sposób mogę dokonać płatności?
Płatności można dokonać na 3 sposoby:
- Przelew ekspresowy - automatyczne przekierowanie na stronę wybranego Banku
- Płatności PayPal - automatyczne przekierowanie na stronę PayPal
- Przelew tradycyjny - Po złożeniu zamówienia, należy zalogować się na stronie swojego banku i wykonać przelew, podając numer wygenerowanego zamówienia. Dane do przelewu podane są w zakładkach: formy płatności, regulamin (punkt 3), a także kontakt i dane firmy .
3. Gdzie można sprawdzić dokładne wymiary poszczególnych rodzajów bluz?
Dokładne wymiary odzieży podane są w tabeli załączonej do opisu każdego modelu oraz w zakładce Rozmiarówka.
4. Jak długo będę czekać na zamówiony towar?
Czas realizacji zamówienia (wraz z dostawą) wynosi od 2 do 4 dni roboczych, od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie Sprzedawcy.
5. Czy można zwrócić lub wymienić zakupiony towar?
Tak. Szczegóły postępowania w przypadku zwrotów, wymiany i reklamacji towaru ujęte są w punktach 4 i 5 Regulaminu, a także w zakładce Zwroty i reklamacje.
6. Co zrobić, gdy paczka, która do mnie dotarła posiada widoczne i znaczące uszkodzenia?
Ewentualne uszkodzenie towaru prosimy natychmiastowo zgłosić dostawcy przy odbiorze, który jest zobowiązany spisać odpowiedni protokół zgłoszenia. Protokół wraz z zdjęciami uszkodzeń prosimy niezwłocznie przesłać na adres niki4design@gmail.com
Nie znalazłeś odpowiedzi na nurtujące Cię pytanie? Napisz do nas: niki4design@gmail.com